Аналіз уроку фізкультури дівчата 8 ВГ класи


Урок -  це логічно закінчений ,цілісний,обмежений певними рамками відрізок навчально-виховного процесу.Де в складній взаємодії знаходяться основні елементи навчального процесу: цілі,задачі,зміст,методи,засоби, форми, взаємопов’язана діяльність вчителя та учня. Урок це творчість учителя, спираючогося  з одного боку на психолого-педагогічні закономірності навчання ,і з другого боку на вимоги навчальними стандартами.

Дата проведення:        4 листопада 2015 року.

Тема уроку:                   спортивні  ігри(баскетбол).

Інвентар:                   м’ячі баскетбольні, конуси для обведення, секундомір      табло ручне, свисток.

Задачі уроку:            вдосконалення раніше вивчених технічних елементів гри (ведення м’яча,передачі в русі,кидки з подвійного кроку,повороти з м’ячем на місті).                             


1.Оцінка загальної структури уроку.
Урок відноситься до тренувального типу, що відображено в розділі програми.
На початку чітко були виділені елементи уроку даного типу та вірно визначене дозування часу,відведеного на кожну частину уроку.
2.Реалізація основної дидактичної цілі уроку.
Усі вимоги програми по даній темі були відображені в уроці.Учні з розумінням ставилися під час пояснення нового матеріалу.На уроці була вірно продумана методика вирішення окремих блоків нового матеріалу. В процесі виконання технічних елементів проводилася перевірка знань,умінь і навиків учнів які вивчалися на попередніх уроках цієї теми.
3.Здійснення  розвитку  учнів в процесі навчання.     
Під час проведення уроку використовувалися засоби для розвитку логічного мислення(дії гравців в нападі та захисті,відстань між гравцем захисту та нападу).Був відмічений естетичний вигляд форми учнів.(чому форма повинна бути єдина під час занять спортивними іграми).
4.Виховання в процесі уроку.
Під час уроку повністю використані виховні можливості навчального матеріалу(поняття «феер плей»,почуття колективних дій та відповідальності, допомога товаришу в грі).
5.Дотримання основних принципів дидактики.
Структура уроку побудована з урахуванням складу класу,рівня підготовки,впливу сильних учнів за допомогою яких відбувався показ виконання технічних елементів. На уроці правильно організована діяльність вчителя і діяльність учнів з позиції реалізації принципу випереджаючого  навчання тому ,що при переході від однієї теми до другої може утворюватися своєрідний вакуум і вчитель завчасно будує «міст» між темами таким чином,щоб в процесі вивчення попередньої теми захопити «плацдарм» теми наступної.
6.Вибір методів навчання.
Під час занять враховуючи те,що на уроці навчаються тільки дівчата були використані методи групового та індивідуального навчання,також широко використовувався метод показу вчителем усіх технічних елементів б/болу які розучувалися та вдосконалювалися на уроці.
7.Праця вчителя на уроці.
За допомогою розказу правил гри,показу техніки виконання та допомоги учням у володінні певних прийомів гри в нападі та захисту на уроці був досягнутий тісний контакт с класом.
8.Робота учнів на уроці.
Завдяки наполегливій роботі та чіткому поясненні навчального матеріалу вчителеві вдалось досягти високої активності учнів ,культури праці ,високої дисципліни на всіх етапах уроку.  
9.Гігієнічні умови уроку.
Урок проводився в спортивній залі згідно  розкладу та всіх санітарних  вимог та техніки безпеки.


Самоаналіз провів
вчитель фізичної культури                                                           М.А. Кучеренко




Немає коментарів:

Дописати коментар