Закоханість
у свою справу
Відомо, що здоров'я дає людині відчуття
внутрішньої гармонії, благополуччя і загального задоволення життям. Оскільки
підвалини фізичного і психічного здоров'я закладаються до 16 років, тобто, у
шкільні роки, робота вчителя фізичної культури є актуальною і оригінальною,
яка визначається дещо іншим підходом до викладання предмета у загальноосвітній
школі.
Я вважаю і довожу на власному досвіді, що поряд із
врахуванням вікових закономірностей динаміки морфологічних та функціональних
показників школярів велику роль відіграє відмінність статевих особливостей
школярів. Свою увагу я акцентую на методі розподілу учнів під час уроків фізичної
культури на групи дівчат і хлопчиків з першого класу. Це поліпшення спілкування
у системі вчитель — учень, показників здоров'я учнів у закладі освіти, а також
сприяє індивідуалізації освітнього процесу, на особистісно-орієнтовану.
З 1978 р. я є ініціаторром запровадження методики в
основі якої лежить принцип поділу учнів за статевими ознаками на уроках
фізичної культури. Спочатку такий підхід здійсцювався у 5 — 11 класах, а
згодом уже діти 1 — 3 класів почали приходити на уроки фізичної культури
окремо (хлопці і дівчата). Діти, я, батьки відразу відчули перевагу такого
методу. Адже урок фізичної культури, до якого, нічого гріха таїти, часто
ставилися легковажно, став уроком, де насамперед створено умови для
гармонійного фізичного розвитку особистості. Але діючі програми та нормативи були
недосконалими, бо не передбачали особливостей організму хлопців та дівчат на
всіх етапах його розвитку і формування. Перед вчителями школи стало завдання
подальшого удосконалення моєї нормативної бази. Я очолив роботу методичного
об'єднання вчителів фізичної культури і зосередив увагу на корекцію програм
та нормативів з предмета, розробку тем і уроків, в основу яких покладено
статевий підхід щодо розвитку дитини. Вдалими, на мою думку, є розробка
програми з баскетболу, яка спрямована на особливості організму дівчат. У
поєднанні з контрольними нормативами вона є суттєвим доповненням до діючої
програми з фізичної культури і дає змогу вчителеві розвивати інтерес до цієї
гри, а також об'єктивно підійти до оцінювання досягнень учнів.
Робота розкриває особистість. Вирішення проблеми
фізичного здоров'я учнів у курсі середньої школи вбачає через індивідуалізацію
навчання, системну урочну та позаурочну роботу.Такий системний підхід до викладання фізичної культури у школі є
результативним як на рівні стосунків психологічної, комфортності учнів, так і
на рівні фізичних показників. Одним із підтверджень переваги такого підходу до
викладання фізичної культури є той факт, що саме КЗ Верхівцівського НВК є
абсолютним переможцем районної спартакіади впродовж 15 років. Неодноразово
школярі здобувають перемогу в обласних змаганнях з баскетболу, легкої
атлетики.
Так тримати!!!!!!!!
ВідповістиВидалитиСупер
ВідповістиВидалитиТак три ма ти!!!
Супер
ВідповістиВидалитиТак три ма ти!!!