Здавна вважається, що здоров'я нації має бути свого роду «візитною карткою» держави, показником його
культури і процвітання, а здоров'я індивідуума - критерієм особистої
відповідальності і самопізнання. Педагоги повинні розуміти, що виховання у
дітей потреби у здоровому способі життя - завдання державної ваги, а оздоровча
діяльність освітнього закладу - це довгострокова інвестиція держави родині, яка
повернеться йому у вигляді здорових і повноцінних громадян.
Фізична культура - унікальний навчальний предмет. Його унікальність полягає
в тому, що він забезпечує оволодіння учнями важливими знаннями про людину, про
його розвиток, відомостями з анатомії, фізіології, гігієни, педагогіці і
вирішує завдання виховання у людини необхідних йому рухових навичок і вмінь.
Сьогодні фізична культура - це не гонитва за
результатами, а копітка робота вчителя і батьків, над зміцненням здоров'я
дітей. На уроках необхідно враховувати бажання, настрій, темперамент кожної
дитини і кожного вчити саморегуляції, адаптації, релаксації. Уроки фізичної
культури необхідно вибудовувати, керуючись принципами гуманізації і
демократизації, виховання культури здоров'я, використовуючи психолого -
педагогічні та психолого - фізіологічні теорії навчання, виховання та розвитку
особистості. Читати більше>>>
Немає коментарів:
Дописати коментар